Monday, December 12, 2011

Oh! kutai house in PERAK =)

Hohh,,,,:O
uhuk uhuk..ahahha waa serabai ah blog berabuk..
lama kot tak update =P

uh aritu aku buat model rumah tradisional melayu!!
da sume tanye " amik kos seni ke"
uikkk...ada ke,,,kita cikgu pengajian am laa :P sekati je ann :p
hahah nmpak sgt berseni nya..haha



yg ni hasilnya ,,,,simple je...aku tahu,,haha :P tapi oke kot 27/30..
well nobody nobody but u..haha NOBODY perfect rite ..
sekali portfolio segala bagai....

yg ni konon konon "the making of" hahah koya!!!








oke disebabkan malaysia ni mmg unik..
kawan aku tuk group ni major nye ganu klate sokmo,,
tgh2 wat projek uma nih..bajet arkitek..haha..
mintak pensil kat aku " kale mano kale " aku
tyme tu cam blur tak sudah..pebenda budak ni nak..
upe nyaa,, taraaaaaa!!!!!



uh PENSIL!! cakap ah pensil..aduiii...=P

2 comments: